Nepopsatelný příběh
Sedmnáctiletá Jackie Kimballová se na svého o rok staršího bratra Matthewa upíná až příliš silně. Když bratr odjede z domova na univerzitní studia, Jackiina neuróza se ještě prohlubuje… Dan Sallitt s neobvyklou cudností zpracovává incestní téma. Jeho sofistikovaná režijní metoda mu umožňuje ponor do nitra postav ve stylu velkých režisérských mistrů Ingmara Bergmana a Roberta Bressona.
Sedmnáctiletá Jackie Kimballová žije se svou ovdovělou matkou, mladší sestrou Yolandou a o rok starším bratrem Matthewem v idylickém starém domku v Brooklynu. Rodina považuje dobré vztahy mezi sourozenci za přirozené, Jackie je však na svého bratra až příliš fixovaná. Těžce nese, když Matthew pozve na rodinnou večeři svou první vážnou známost. Když bratr odjede z domova na univerzitu, Jackiina neuróza se ještě prohlubuje. Trochu jí pomůže chápavá terapeutka, se svým problémem se ale musí ve vší tichosti poprat sama… Scenárista, režisér a střihač Dan Sallitt ve svém neokázalém psychologickém snímku s neobvyklou jemností zpracovává incestní téma. Jeho sofistikovaná režijní metoda umožňuje ponor do nitra postav přes zdánlivě citově inertní obrazy – ty však v sobě nesou podobný duchovní náboj jako díla velkých režisérských mistrů: Carla Theodora Dreyera, Ingmara Bergmana nebo Roberta Bressona.