Flamingo Pride
Zdeptaný tím, že je jediný heterosexuál v hejnu homosexuálních plameňáků, se hlavní hrdina zamiluje do čápice letící kolem. Když se mu nepovede přesvědčit ji, že to s ní myslí vážně, stáhne se do ústraní a snaží se vyrovnat s krizí identity. Působivé setkání ho inspiruje k odvážnému kroku.