Erin a Cal spolu kdysi chodili a teď se dali znovu dohromady. Jejich výlet do národního parku ale dává tušit, že staré neřesti nezmizely a oba se pozvolna začínají divit tomu, proč jsou vlastně spolu. Anebo se z obyčejného výletu stane zkušenost hlubší, než by kdo čekal?
Rok žili jeden bez druhého a rok jimi hlodalo pokušení zkusit to znovu. Nyní jsou Erin a Cal zase spolu a mají chuť dát vzájemnému vztahu nový, pokud možno trvalý impulz. Od výletu do kalifornského sekvojového národního parku si slibují romantické chvíle, které ale vezmou za své, když dojde na řešení nastalých problémů. Jejich snahu po novém začátku totiž setrvale nahlodávají neřesti každého z nich, které byly přebity vzpomínkami na to dobré, ale které se nyní v plné síle znovu vyjevují. A nezakryje je ani krása a majestát národního parku, které snímek nenuceně zobrazuje. Precizně napsaný film staví své hrdiny do konfrontací, které je neukazují v tom nejlepším světle, nicméně právě díky tomu vyznívá autenticky do té míry, že se v něm diváci začnou poznávat. Vzhledem k malicherným příčinám konfliktů by ale byli raději, kdyby povědomost vykreslených situací nebyla tak velká.