Kamkoli jdeš
Zohara má namířeno na svatbu, když její auto zastaví mladá Neriman. Hrůza v jejích očích napovídá, že ji nelze nechat stát na silnici. Kam bude chtít odvézt a proč má u sebe pistoli? Zdánlivě jednoduchou situaci se filmu daří rozvést do nečekaných souvislostí a se silným dramatickým účinkem.
Stopaři většinou vědí, kam by se rádi dostali, anebo alespoň znají směr. Mladá Neriman však nemá tušení – hlavní je, aby zmizela z dosahu svého nastávajícího, o kterého vůbec nestojí. To se však Zohaře, která míří na svatbu, zdráhá říct s obavou, aby ji nevysadila za nejbližší zatáčkou. Mezi oběma ženami, z nichž každá si s sebou veze své niterné tajemství, tak zpočátku panuje nedůvěra, kterou však překoná pochopení pro tíživou situaci. Tu snímek vykresluje dostatečně důrazně, ale bez zbytečné přepjatosti, která by odváděla pozornost od palčivosti situace, v níž se zprvu Neriman, ale následně i Zohara nacházejí. Film rozehrává s velkou citlivostí nově navozený vztah mezi dvěma mladými ženami, které přes kulturní rozdíly spojí porozumění. Snímku se mimořádně rychle daří vybudovat zájem o osud postav a udržovat napětí, pokud jde o vývoj příběhu. A ať už závěrečné rozřešení pošle hrdinky kamkoliv, zájem diváka o jejich další osudy přetrvá.