Aurora
Hrdinou neotřelé sci-fi romance je mladý vědec Lukas, který se účastní neobvyklého experimentu. Vydává se díky němu na cestu do mysli neznámé ženy, nacházející se v komatu. Druhý svět, do nějž se Lukas s čím dál větší vášní noří, však začne zásadním způsobem ovlivňovat jeho reálný život.
Mladý vědec Lukas, plně oddaný své práci v oblasti neuroinformatiky, se zapojuje do neobvyklého mezinárodního experimentu. Prostřednictvím nervového přenosu se vydává na cestu do mysli neznámé ženy, která se nachází v komatu. S pomocí Aurory, jak Lukas pro sebe neznámou pojmenuje, se noří do světa, který mu přináší nové prožitky a emoce. Zároveň však tyto „výpravy" začnou zásadním způsobem ovlivňovat a nabourávat jeho reálný život. Je možné žít najednou ve dvou světech? Po provokativním debutu Sběratelka (2008) se talentovaná mladá litevská režisérka Kristina Buožytėová vrací na plátna s vizuálně podmanivou sci-fi romancí, zkoumající povahu lidské touhy.