Bezedné moře
Obdiv k filmům Maxe Ophülse, Douglase Sirka či Davida Leana lze vyčíst z melancholií prodchnutého melodramatu Terence Daviese. Prostřednictvím uhrančivých obrazů přibližuje britský tvůrce klíčový den v životě čtyřicetileté Hester (Rachel Weiszová), která podléhá vášni k bývalému pilotu RAF Freddiemu a v konvencemi svázaném začátku 50. let minulého století opouští zajištěný život po boku staršího manžela.