Čištění města
Jeden pracovní den lidí, kteří se starají o úklid hlavního města Itálie. Sledujeme je od časného rána, kdy se Řím teprve probouzí, jak si rozdělují na stanoveném místě nářadí a vozíky na smetí a rozcházejí se do středu města i do postranních ulic. Kamera je zachytí při polední přestávce i po ní, když znovu zametají. Po západu slunce odevzdávají nářadí a rozcházejí se. Film bude uveden v Poctě Michelangelovi Antonionimu I.