Pověra
Zábavný průvodce různými pověrami, které přetrvávají na jihu Apeninského poloostrova v kraji Marky: podivné způsoby léčení, zaříkávání, vymítání zlých duchů, kletby. Film bude uveden v Poctě Michelangelovi Antonionimu I.