Fotoromanza
Videoklip ke stejnojmenné písni Gianny Nanniniové (nar. 1954), velmi populární v polovině 80. let minulého století. Film získal řadu cen a obletěl celý svět. Film bude uveden v Poctě Michelangelovi Antonionimu II.