Michelangelo Antonioni vstupuje do římského chrámu sv. Petra v okovech, kde se nad náhrobkem papeže Julia II. tyčí enigmatická socha Mojžíše, dílo režisérova jmenovce Michelangela Buonarrotiho. Meditativní dílo je jakousi duchovní závětí velkého filmového tvůrce. Film bude uveden v Poctě Michelangelovi Antonionimu II.