Antonioni o Antonionim
Střihový dokumentární film režiséra Carlo di Carla, vytvořený ze záznamů vystoupení Michelangela Antonioniho při různých příležitostech, kde hovoří o svém životě, názorech na film, o svých snímcích i dalších plánech. Film bude uveden v Poctě Michelangelovi Antonionimu IV.