Věra 68
Dokumentární filmy - mimo soutěž / 2012 / Věra 68 / Česká republika 2012
Hlavní postavou snímku je nejúspěšnější československá sportovkyně všech dob, gymnastka Věra Čáslavská. Vzestupy a pády kdysi druhé nejpopulárnější ženy planety ve filmu připomínají archivní záběry, fotografie, rozhovory, ale i cesta, kterou Olga Sommerová s Věrou Čáslavskou podnikla do jejího milovaného Mexika.