Liborovi už klepe na dveře policie, kterou zajímá, kde vzal peníze na luxusní vilu. Pro Libora je zase podstatné, že se jeho blízcí mají dobře, a tak s celou rodinou vezme nohy na ramena. Kritické i humorné drama ze současnosti získalo letos Cenu české filmové kritiky pro nejlepšího režiséra, scénář i film.