Konfident
Napínavý příběh z časů, kdy státní moc zasahovala do soukromí lidí více, než bylo zdrávo. Když se mladý radioamatér Adam stane agentem, nečiní tak proto, aby škodil jiným. Vnese však nejistotu do svého jinak šťastného vztahu. A to ještě neví, že je sám sledován.
Adam a Eva se milují, ale doba nepřeje tomu, aby si splnili, po čem touží. A tak se novomanžel rozhodne pro práci, která spokojenému páru sice umožní získat nový byt, která ho ale zároveň může rozdělit. Navíc si sám nese břímě, které se může z mocenské zvůle obrátit proti němu i jeho blízkým. Dramatický příběh z dob, kdy ani záliba v deskách Led Zeppelin neznamenala, že se před vámi může vtipkovat o Sovětském svazu, představuje typického hrdinu, jenž sice podlehne výhodám, které pramení z práce tajného agenta, ale zároveň se snaží udržet hranici, kdy sobě a své rodině pomůže, ale ostatním neuškodí. To ale z povahy jeho profese není tak docela možné, a tak lze dříve nebo později čekat smutné odhalení, komu rozvrátil život, aby sám mohl žít spokojeně. Snímek ukazuje svého protagonistu jako v jádru dobrého člověka a zdůrazňuje, jaké kompromisy si doba žádala a co mohlo stát za tím, že na ně mnozí byli ochotni přistoupit.