Posel
Petr pracuje jako messenger. Kvůli své nestálé povaze však v žádném zaměstnání dlouho nevydrží. Tato skutečnost doléhá na jeho přítelkyni, jež se místo studia musí neustále vypořádávat s partnerovými náladami. Může Petrovi pomoci vytoužený únik z města, nebo postačí srovnat si věci ve vlastní hlavě?
Třicátník Petr bydlí ve starém bytě se svou přítelkyní, která by ráda brzy odpromovala. Ze studia ji však vytrhává nejen zatékající střecha, ale i Petrovy vrtochy. Ty se ještě umocní, když zaviní nehodu svého kolegy. „Nebaví mě kvůli tobě pořád lhát," říká Petrovi jeho partnerka, když už dále nemůže snášet jeho úniky před zodpovědností. Na rozdíl od něj totiž ví, že takto se problémy vyřešit nedají, že se jen hromadí. Režisér pod slupkou partnerského dramatu ze současného velkoměsta nachází neventilované fobie mladých lidí, kteří jako by se nemohli zastavit a nevšímají si, že při své jízdě životem bourají více, než by si přáli. Rozkročen mezi touhou po svobodě a potřebou jistot ztrácí Petr své dřívější vztahy, ale zároveň odhodlaně buduje nové. Ve své umanutosti i vykořeněnosti je typickým „produktem" dnešního města, které nabízí tolik možností vyžití, ale jen těžko se v něm zapouštějí kořeny.