Diaz: Neuklízej tu krev
Dramatická rekonstrukce policejního zásahu proti účastníkům protestů během summitu G8 v Janově v červenci 2001. Mladí lidé z celého světa na straně jedné a horda brutalitou posedlých policistů na straně druhé. Snímek nanejvýš otevřeně vykresluje bezpráví jedné noci.