Tak trochu zombie
Když si Steve naplánoval víkend se snoubenkou uprostřed romantické divočiny, rozhodně nečekal, že se z něj stane zombie. Snoubenka se ho ale odmítne vzdát a společně tak budou muset bojovat nejen proti společenským předsudkům, ale také proti nelítostnému zabijákovi zombiů a jeho krásné asistentce.
Celovečerní filmový debut Caseyho Walkera převrací základní klišé zombie filmů o nemrtvých jako bezcitných bestiích, lačnících po lidských mozcích, a názorně ukazuje, že i nenasytný zombie může žít jako spořádaný občan a manžel. Naivní HR manažer Steve vyráží se svou snoubenkou Tinou, sestrou Sarah a jejím manželem Craigem na víkend na chatu. Mají v plánu doladit poslední přípravy svatby. Po kousnutí komárem, který přiletěl z nedaleké vesnice, kde propukla epidemie nemrtvých, se ze Steva stává zombie, ale ne úplně, jen tak trochu. Ani jeho nově nabyté choutky mu však nezabrání, aby se snažil chovat slušně. Kde ale sehnat čerstvé mozky? Může být zombie vegetarián? Zatímco Steve a jeho nastávající řeší, jak se vypořádat s touto společensky poměrně nevhodnou situací, na stopě je jim Max, nelítostný zabiják zombiů s upilovanou brokovnicí přes rameno a sexy asistentkou po boku.