Good Vibrations
Svižným tempem vyprávěný příběh o zakladateli belfastské punkové scény Terrim Hooleym je chytře vystavěný snímek, v němž nechybí humor a skvělá hudba a který při vyprávění používá též archivní dobový materiál. Vypráví příběh snílka, který se rozhodl jít za svým snem i přesto, že zisk ani úspěch neměl zaručen.
Nekompromisní rebel a milovník muziky Terri Hooley se v Belfastu v sedmdesátých letech, tedy v době, kdy zde zuřil krvavý konflikt, kvůli kterému bylo město zcela zdecimováno a umrtveno, a kdy se všichni jeho přátelé „chopili" zbraní, rozhodl otevřít obchod s gramodeskami na bombami nejohrožovanější ulici v Evropě a pojmenoval ho Good Vibrations. Spolu s mladými muzikanty a různorodými hudebními skupinami se vydal na misi za navrácení jiskry a života do svého města. Svižným tempem vyprávěný příběh o zakladateli belfastské punkové scény Terrim Hooleym je chytře vystavěný snímek, který s lehkostí kombinuje archivní dobový materiál s fikcí. Nechybí v něm humor a skvělá hudba. Vypráví příběh snílka, který se rozhodl jít za svým snem, přestože zisk ani úspěch neměl zaručen. Herec Richard Dormer ztvárnil postavu Terriho Hooleyho jako člověka s vnitřní silou a charizmatem, který dokáže nadchnout a zaujmout pro svá konání.