KLIP
Jasna je krásná dospívající dívka, žije v zapadlém městě v Srbsku. Zcela bez iluzí a naštvaná na všechny včetně sebe ubíjí čas na diskotékách a večírcích. Dynamický, upřímný a nekompromisní snímek beze strachu a bez zábran líčí portrét mladé poválečné generace a její snahu o vlastní identitu.
Jasna je krásná dospívající dívka. Žije v zapadlém městě v Srbsku a její denní rodinnou realitou jsou hádky o peníze, jichž je nedostatek, apatická matka a těžce nemocný otec. Zcela bez iluzí a naštvaná na všechny včetně sebe ubíjí Jasna čas na diskotékách a večírcích, kde nechybí velké množství alkoholu a drog. Svým chováním překračuje mnohá tabu a zcela se vymyká kontrole rodičů. Dynamický, upřímný a nekompromisní debut talentované režisérky bez zábran a strachu líčí portrét mladé poválečné generace a její snahu o hledání vlastní identity, generace, pro niž není lehké vyjádřit jakékoli pozitivní city. Přesto na této destruktivní cestě přichází vyrovnání se sebou i s realitou, která se nedá změnit. Snímek právem získal hlavní cenu na letošním mezinárodním festivalu v Rotterdamu.