Guerrillera
V útrobách anonymního mrakodrapu odhalí noční uklízečka svoji tajnou minulost kolumbijské revolucionářky. Se svým partnerem tajně přednášela venkovanům o lidských právech a za to je i jejich děti stihla strašná odplata.