Vyplnit prázdnotu
Osmnáctiletá Shira vyrostla v ortodoxní chasidské rodině v Tel Avivu. Má před svatbou se svým vyvoleným. Po nečekané smrti starší sestry při porodu však rodina rozhodne, že by si měla vzít spíš vdovce Yochaye… Ve svém působivém, křehce civilním režijním debutu nabízí Rama Burshteinová originální paralelu k příběhům Jane Austenové. Na MFF v Benátkách 2012 získala Hadas Yaronová Volpiho pohár pro nejlepší herečku.
Osmnáctiletá Shira vyrostla v ortodoxní chasidské rodině v Tel Avivu. Její budoucnost je jasná: má se provdat za stejně starého, nadějného mladíka. Po smrti Shiriny starší sestry Esther, která zemře při porodu svého prvního dítěte, se však rodina rozhodne, že by se Shira měla raději provdat za vdovce Yochaye. Ten sice ví, že je na další sňatek ještě příliš brzy – na druhé straně je však půvabná Shira logickou volbou, které se nijak nebrání. Dívka se musí rozhodnout mezi hlasem svého srdce a přáním své matky… Ve svém působivém, křehce civilním režijním debutu nabízí Rama Burshteinová paralelu k příběhům Jane Austenové: také v nich vystupovaly silné ženské postavy, které se pokoušely hledat vlastní životní cestu ve světě společenských konvencí. A stejně jako v románech anglické spisovatelky i v jejím filmu je místo pro jemný humor a laskavé pochopení hlavních hrdinů.