Tango libre
Příběh vězeňského dozorce JC, muže bez minulosti či budoucnosti, je vizuálně vytříbeným, pohádkově laděným příběhem o různých podobách lásky, která se nenechá spoutat společenskými konvencemi. Nejnovější snímek talentovaného belgického tvůrce byl uveden na MFF v Benátkách v sekci Orizzonti, kde získal Zvláštní cenu poroty.