Příběhy, které vyprávíme
Kontemplativní dokumentární snímek talentované kanadské herečky a režisérky je osobní, a přesto univerzální výpovědí o lidské paměti a vzpomínkách. Polleyová se s odvahou rozhodla zpovídat členy vlastní rodiny a zjistit, co se skrývá za otazníky, které po sobě zanechala předčasně zesnulá matka.
Dokumentární debut talentované kanadské herečky a režisérky Sarah Polleyové je osobní, a přesto univerzální výpovědí o lidské paměti a vzpomínkách, které v každém z nás přebývají a které mají i přes svou subjektivitu hodnotu absolutní pravdy. Polleyová se s kuráží a odvahou pouští na detektivní cestu za kořeny vlastní rodiny. Ve snaze zjistit, co se skrývá za otazníky, které po sobě zanechala předčasně zesnulá matka, citlivě odkrývá přísně střežené rodinné hlubiny. Jak dobře známe své nejbližší, ale také sami sebe? Režisérka, která má vzácný dar o lásce, citech a emocích nejen mluvit, ale také je fyzicky zprostředkovat, v dokumentu zručně kombinuje archivní materiál s osobními výpověďmi členů rodiny, rodinných přátel a známých. Kontemplativní snímek, který otázky nejen zodpovídá, ale také navozuje, zůstane divákovi ještě dlouho pod kůží.