Simon Killer
Ve zneklidňujícím psychologickém thrilleru ztvárnil vynikající Brady Corbet (Melancholia, Funny Games) Simona, který přijíždí do Evropy i proto, aby zapomněl na nedávný bolestivý rozchod s přítelkyní. Poté, co při svých toulkách kosmopolitní Paříží naváže vztah s tajemnou prostitutkou Victorií, začnou zpod sympatického dobrodruhova zevnějšku probleskovat temnější náznaky komplikované osobnosti.
Brady Corbet, jeden z nejvyhledávanějších hereckých talentů své generace, propůjčil tvář i nitro Simonovi, nedávnému absolventu univerzity, který přijíždí na delší pobyt do Evropy i proto, aby vyhnal z hlavy myšlenky na bolestivý rozchod s přítelkyní. Poté, co při svých toulkách kosmopolitní Paříží naváže vztah s tajemnou prostitutkou Victorií (Mati Diopová), začnou zpod sympatického zevnějšku probleskovat temnější náznaky komplikované osobnosti. Campos, který v originální charakterové studii přiznává vliv spisovatelů, jako je Georges Simenon nebo Jim Thompson, je obdivovatelem evropských uměleckých filmů i pro provokující nejednoznačnost jejich postav. Simon, na jehož „vymodelování" se Corbet podílel nejen jako herec, ale i jako spoluscenárista, je pozoruhodný právě svou provokativní schopností diváka strhnout a zároveň neustále unikat jednoznačné kategorizaci. Jak je u Campose zvykem, obrazová i zvuková složka virtuózním způsobem spoluvytvářejí tísnivou atmosféru, kterou po skončení filmu divák jen tak nesetřese.