Kup teď!
Šestnáctiletá Chelsea se rozhodla prodat své panenství přes eBay. Camposův debut, oceněný v Cannes, je složen ze dvou částí přibližujících týž příběh. Po půlhodinovém dokumentárním zpracování se tvůrce ve stejně dlouhém hraném snímku, který uvádíme, soustřeďuje na Chelsiin kontroverzní čin detailním způsobem.