Nebeská brána
Režisérem posvěcená, digitálně zrestaurovaná verze legendárního čtyřhodinového antiwesternu, jehož skandální neúspěch definitivně položil studio United Artists a zničil kariéru svému tvůrci. Kris Kristofferson, Christopher Walken a Isabelle Huppertová jsou tři charismatické „hroty" milostného trojúhelníku ve Wyomingu na konci 19. století, kdy bohatí dobytkáři snovali ďábelský plán vyvraždit stovku přistěhovalců z Evropy.