Mary naposledy spatřena
Dívka se vydává s přítelem na výlet. Po sérii podivných událostí, provázejících cestu zdánlivě zamilovaného páru, začíná být jasné, že realita je radikálně odlišná od dívčiny představy. Cena SFR pro nejlepší krátký snímek v Quinzaine des réalisateurs v Cannes 2010.