Kids in Love
Necenzurovaná verze proslulého videoklipu k písni Kids in Love od Mayday Parade, který MTV označilo za jeden z nejlepších daného roku, přibližuje odvázaný trip dvou párů jihozápadní částí Spojených států amerických. Uvedeno na festivalu South by Southwest 2011.