Země hrdinů
Irácko-íránská válka vrcholí. Chlapec a dívka sbírají zbraně, které pak jejich matka prodává. Děti se těší na kreslené filmy, jenže na všech televizních kanálech se vysílá saddámovská propaganda. Možná bude větší zábava s brutálním bratrancem, mohou si spolu zahrát na válku a mučení.
Ospalé odpoledne 18. dubna 1988, poslední fáze irácko-íránské války. Desetiletý Dileer v kostýmu Spider-Mana a jeho sestra Zienee sbírají ve válečné zóně zbraně a munici, aby je jejich matka mohla vyčistit a prodat na černém trhu. Na návštěvu se synkem Malem přišla teta Zeyneb. Děti se těší na kreslené filmy, jenže na všech televizních stanicích zrovna řeční Saddám Husajn. Možná bude větší zábava s brutálním bratrancem, mohou si společně zahrát na válku a mučení. Režisér čerpal z osobních vzpomínek, název filmu pochází ze saddámovské propagandy.