Beze slov
Mladá žena se chystá navštívit uvězněného manžela. Ve věznici se však smí hovořit pouze turecky a ona mluví jenom kurdsky, takže se svým mužem nemůže promluvit ani slovo. Přestože je zakázáno přinášet vězňům cokoli zvenčí, najde způsob, jak mu propašovat nové boty. Zlatá palma pro krátký film na 65. MFF v Cannes.
Píše se rok 1984, počátek války mezi tureckou armádou a kurdskými partyzány. Mladá žena Zeynep žije se třemi dětmi v Diyarbakıru a chystá se navštívit uvězněného manžela. Ve věznici se však smí hovořit pouze turecky a ona mluví jenom kurdsky, takže se svým mužem nesmí promluvit ani slovo. Přesto najde způsob, jak mu propašovat nové boty, ačkoli přinášet vězňům cokoli zvenčí je přísně zakázáno. Komorní snímek o tiché síle manželské lásky získal Zlatou palmu pro krátký film na 65. MFF v Cannes a byl nominován na Evropskou filmovou cenu.