Ghi Ghoo
Minimalistický příběh o člověku, ptáku, hnízdě a zvonečku. Starší muž vybavený lupou kráčí pouští a pustinou, mezi ruinami, jako by hledal poklad. Později si vezme na pomoc i žebřík. Jeho pozornost upoutá černý havran… Obrazově i zvukově vynalézavá hra barev, světel, stínů a tónů.