Soumrak hlemýždě
Hlídač obrovského vrakoviště se poflakuje mezi rozpadajícími se automobily a zdá se, že na všechno rezignoval. Jednoho dne upoutá jeho pozornost tajemná žena v černém… Symbolický, poetický a zároveň hyperrealistický film beze slov využívá fotogenii industriální krajiny.