Nazif a Senada bydlí se dvěma dcerkami ve zchátralém domku v zapadlé bosenské vesnici. Muž se pokouší rodinu držet nad vodou sběrem železného šrotu. Jednoho dne však musí těhotnou Senadu odvézt na kliniku v nedaleké Tuzle. Protože si rodina neplatí zdravotní pojištění, má žena za operaci zaplatit 500 eur. Nemocniční personál nemá pro zoufalou situaci chudých Romů žádné pochopení. Nazif má jen pár dní na to, aby se pokusil najít východisko a zachránit Senadin život… Režisér Danis Tanović využívá ve svém pátém celovečerním projektu možnosti vnímat skutečnou lidskou tragédii jako zaujatý dokumentarista. Hlavní role ve svém snímku, kritizujícím narušené morální horizonty v současné Bosně, svěřil nehercům: Nazif Mujić a Senada Alimanovićová hrají ve filmu sami sebe. Na MFF v Berlíně 2013 získal film Velkou cenu poroty a Stříbrného medvěda, jenž za herecký výkon připadl i Nazifu Mujićovi.