Abby náhodou utrží ránu do hlavy baseballovým míčkem – a rozhodne se od základu změnit svůj život ženy v domácnosti. Přes den začne tajně pracovat jako prostitutka se specializací na bohaté zákaznice... Sapfické drama debutující režisérky Stacie Passonové komentuje krizi lesbického vztahu a připomíná tragikomedii Děcka jsou v pohodě (The Kids Are All Right) zkříženou s Kráskou dne (Belle de jour).
Abby utrpěla náhodou ránu do hlavy – a jednou ráno procitla v posteli s pocitem, že se z jejího života vytratila vášeň. Žena v domácnosti dosud žila poklidně na elegantním předměstí s právničkou Kate a vychovávala s ní dvě děti. Nyní se rozhodne změnit svůj život: pronajme si byt na Manhattanu a začne přes den pracovat jako luxusní prostitutka. Své bohaté klientky si Abby pečlivě vybírá, různorodé zážitky z tajné existence však začínají ovlivňovat její rodinný život i zdravý rozum… S hravou a provokativní inteligencí komentuje Stacie Passonová ve svém debutu situaci ztráty vášně ve vztahu i odcizení moderní emancipované ženy. Film připomínající tragikomedii Děcka jsou v pohodě (The Kids Are All Right) zkříženou s Kráskou dne (Belle de jour) vyniká působivým výkonem Robin Weigertové v hlavní roli. Film si úspěšně odbyl premiéru na festivalu Sundance. Režisérka získala na letošním Berlinale cenu poroty Teddy.