Projekt centrifugace mozku
Již od 70. let 20. století provádějí vědci experimenty na prapodivných atrakcích v zábavních parcích, aby zjistili, jak ovlivňují lidský mozek. Brilantní fiktivní dokument o tom, jak se dospělí kluci snaží hledat štěstí trochu zmateným způsobem.