Dívka ze skříně
Komorní příběh Jacka a jeho autistického bratra Tomka se odehrává v panelovém, klaustrofobicky působícím domě na sídlišti nesoucím zjevné stopy socialismu. Jednoho dne se Tomek setká s tajemnou sousedkou Magdou. Osobitý, v nadsázce vyprávěný debut s přesvědčivostí vtáhne diváka do vizuálně bohatého, až pohádkového světa.
Jacek a jeho autistický bratr Tomek žijí v jednom z mnoha panelových, klaustrofobicky působících domů na sídlišti nesoucím zjevné stopy socialismu. Jacek se coby správce sítí snaží vydělat na živobytí pro sebe i bratra a v mezičase si najít dívku. Situaci mu ztěžuje fakt, že se musí starat o Tomka, který nemůže zůstat bez dozoru, a proto se ho snaží čas od času umístit u nerudné sousedky. Jednoho dne mu nezbude nic jiného než o „hlídaní" Tomka poprosit tajemnou a zvláštní Magdu. Mladá žena sice žije ve vlastním světě, do kterého uniká pomocí drog, ale ukáže se, že ten je s Tomkovým více než kompatibilní a jejich setkání je osudové. Komorní stylizovaný příběh tří zcela odlišných lidí, kteří jsou každý zvláštním způsobem osamělí a vykořenění, je vyprávěn v nadsázce a svou atmosférou navozuje dojem pohádkovosti. Osobitý snímek je celovečerním debutem talentovaného režiséra, který s přesvědčivostí a umem vtahuje diváka do svého specifického vizuálního prostoru.