Gloria
Gloria je 58letá rozvedená žena, která nehodlá rezignovat na život. Lásku hledá v tančírnách pro nezadané. Režisér s obrovskou lidskostí, humorem a pochopením sleduje zápas člověka o naplněný život a ukazuje, že touha po lásce a uznání je přítomna v každém věku. Představitelka Glorie Paulina García získala cenu za nejlepší herecký výkon na letošním MFF v Berlíně.