Matka dívky, která tápe ve svém vztahu s univerzitním profesorem, odjíždí do Kanady a prohlubuje tak její nejistotu. Nový snímek mistra tlumeného humoru Hong Sang-sooa, který letos soutěžil na Berlinale, je netradiční romancí, která je stejně chápavá jako nepřikrášlovaně otevřená.
Mladá studentka Haewon se dozvídá, že se její matka chystá odcestovat do Kanady. „Žij naplno," radí před odletem dceři, která si neví rady se svými partnerskými vztahy a zpráva o emigraci matky jí příliš sebevědomí nedodá. Vytrhne ji nová životní situace z denního snění, jemuž se tak ráda oddává, anebo se do svých snů propadne ještě hlouběji? Hong Sang-soo ve svém filmu opět rozehrává strunu jemného humoru a precizně odstíněných situací, v nichž se odráží hluboký cit. Všednodennost ukazuje jako úsměvnou a trochu bláznivou, a přestože svou hrdinku zachycuje na scestí, nijak její situaci nehrotí. Postavy se k sobě chovají s pozoruhodnou něhou, díky čemuž snímek působí jako letmý sen, po němž se v srdci diváka rozprostře poklid. Soustředěný film zdobí lapidární humor a schopnost mistrovsky pozorovat postavy v nejobyčejnějších situacích, které ale o hrdinech – a zprostředkovaně i o divácích – mnohé vypovídají.