Věčný návrat Adonise Paraskevase
Další příspěvek k momentální řecké vlně „podivných filmů" kompenzuje jistou formální nevýraznost srozumitelnějším příběhem. Film sleduje postaršího moderátora ranní televizní talkshow, který zinscenuje svůj únos. Jednak proto, aby za výkupné splatil své dluhy, jednak si chce takto připravit oslňující comeback. Na celé akci se přitom domluvil s šéfem TV stanice, který má rovněž zájem na tom, aby se drama únosu a následné záchrany oběti stalo senzací jeho vysílání. Debutantka Elina Psykouová zřetelně odkazuje na krizi, jež vládne v Řecku, a také na to, že uctívání hrdinů v tradičním slova smyslu nahradil kult celebrit. Ačkoliv nikdy úplně nevkročí na území zmapované v Osvícení (The Shining), přece je v Adonisově posedlém pátrání po každé mediální zmínce o jeho „únosu" cítit něco z šílenství Kubrickova hrdiny.