Zevláci vs. Zombíci
Stavební firma demolující pradávnou hrobku probudí hordy krvežíznivých zombií. Naštěstí jsou tu dva páskové z East Endu, jejich povedení kámoši a agilní staroušci z místního domova důchodců. Svižná antideveloperská "zomedie” vychucená jedinečným londýnským slangem se změní v krvavou lázeň.
Když stavební firma demolující pradávnou hrobku na předměstí Londýna probudí hordy krvežíznivých zombií, zdá se, že je britská metropole v úzkých. Naštěstí jsou tu Terry a Andy, dva páskové z East Endu. Ve stejné chvíli plánují přepadení banky; peníze chtějí věnovat svému dědečkovi, bodrému válečnému veteránovi, štramákovi z místního domova důchodců. Tatáž firma, která probudila armádu nemrtvých, chce odtamtud bezbranné staroušky vypoklonkovat a starobinec srovnat se zemí. Zabránit tomu může snad jen tučná sumička. Loupež se nevyvíjí zcela podle plánu a zombie jsou za rohem, avšak Terry, Andy a jejich kámoši jsou naštěstí po zuby ozbrojeni nabitými kvéry. Jde jen o to, jak vynalézavým způsobem tato povedená banda spolu s agilními seniory nekonečné zástupy nepřátel naporcuje a sprovodí ze světa. Svěží antideveloperská „zomedie", v níž hlavy padají k zemi jak přezrálá jablka, je krvavou koupelí vychucenou specifickým londýnským slangem.