Plovoucí věžáky
Mladý sportovec Kuba, žijící s matkou a přítelkyní Sylwií, se jednoho večera seznamuje se stejně starým Michalem. Mezi oběma mladíky se začíná rodit křehký, ale nepříznivými okolnostmi komplikovaný vztah... Vizuálně podmanivá gay romance se citlivě dotýká otázek odhalování lidské sexuality, hledání vlastní identity i touhy po její akceptaci společností.
Mladý sportovec Kuba žije s matkou a přítelkyní Sylwií, hodně času věnuje tréninkům a přípravě na plavecké závody. Na vernisáži, kam jednou večer Sylwii neochotně doprovází, se seznamuje se stejně starým Michałem. Zatímco Michał si je vědom své homosexuální orientace, Kuba, dosud žijící v poměrně uspokojivém heterosexuálním vztahu, se teprve hledá. Mezi oběma mladíky se postupně začíná rodit křehký, ale nepříznivými okolnostmi komplikovaný vztah... Talentovaný mladý polský režisér Tomasz Wasilewski se ve své vizuálně podmanivé gay romanci citlivě dotýká otázek odhalování lidské sexuality, hledání vlastní identity i touhy po její akceptaci společností a více než zdařile zachycuje tápaní ve vztazích. Plovoucí věžáky, které režisér Wasilewski označuje za „první polský LGBT film", zároveň ve své vlasti odvážně otevírají dosud značně tabuizované téma homosexuality.