Poslední zima
Starosta pociťuje odpovědnost za vylidněnou vesnici, zatímco jeho žena tráví čas vyšíváním a čeká na návrat nezvěstného syna z armády. Obrazově vytříbené podobenství o lidech, pro něž se zastavil čas, kteří nemění svůj odevzdaný způsob života a našli vlastní způsob, jak se smířit s rodinnou tragédií.
Bývalý starosta pociťuje odpovědnost za vylidněnou vesnici a za majetky sousedů, kteří odešli po stavbě údolní přehrady, zatímco jeho usměvavá žena Baji tráví svůj čas vyšíváním a občas si nechá přečíst dopisy, které jim před lety posílal z vojny syn Barzan. Nevěsta Seyran už nemusí na Barzana čekat a může se vdát. Z vesnice odchází jedna rodina za druhou. Manželé žijí důstojně, starají se o sebe navzájem, pečují o domácnost a hospodářství, stařenka má problémy s očima. V jejich domě nalezne na chvíli útočiště trojice mladých horolezců. Blíží se příval sněhu… Podobenství o lidech, pro něž se zastavil čas, kteří nedokážou změnit svůj odevzdaný způsob života a těžce se smiřují s rodinnou tragédií, realizoval Salem Salavati jako novou, rozšířenou verzi svého staršího krátkého snímku Sněhové sny, v téže malebné zimní scenerii, v klidném realistickém stylu, s obrazovou vytříbeností blízkou výtvarné kultuře íránského Kurdistánu.