Táta
Otec s malým synem uprchnou za svízelných okolností přes hranice. Aby se útěk podařil a oni mohli v cizí zemi zůstat, nemůže se táta ke svému synovi před strážci zákona přihlásit. Otcovská láska si ale najde způsob, jak o sobě podat zprávu a alespoň trochu chlapce potěšit. „Chtěl jsem ukázat, že láska nemusí znamenat, že jsou lidé spolu," říká autor. Film byl uveden na více než sto festivalech a získal přes čtyřicet ocenění. Je věnován „všem, kdo opouštějí své rodné země, své kořeny a jazyk, aby hledali lepší život".