Karaoke Girl
Vizuálně působivý snímek, stírající hranici mezi dokumentem a fikcí, sleduje příběh patnáctileté Sa, která pracuje coby sexuální společnice v Bangkoku, aby uživila rodinu žijící na vesnici. Osobní pouto, vzniklé mezi Sa a režisérkou, umožnilo stvořit lidský příběh, vyprávějící mnohem více o snech, emocích a přáních než o sexu.