NINA
Ve středu zájmu tohoto obratně natočeného dílka se ocitá římská čtvrť postavená za Mussoliniho. Zároveň však jde o romantické drama, jež se plně zaměřuje na mladou a subtilní Ninu, učitelku hudby. Ta tráví léto ve městě, v elegantním bytě svých přátel, jimž hlídá psa, a kromě toho odolává nabídkám hezkého mladého cellisty. Ačkoliv je jí skoro třicet, dosud moc neví, jak naložit se životem. A tak zatímco čeká, až ji něco napadne, projíždí se na své malé vespě sluncem vyběleným předměstím Říma, pojídá sladkosti a cvičí se v kaligrafii. Úžasná kamera Michela D’Attanasia navozuje pocit Nininy nepojmenovatelné úzkosti. Film je situován do oblasti římské čtvrti EUR, která se vyznačuje neoklasicistní architekturou a obrovskými modernistickými budovami. Pozornost věnovaná kolonádám, klenbám a jejich kompozicím prozrazuje, jaké má jednatřicetiletá režisérka zázemí. Je dcerou dvou předních italských architektů a sama tento obor vystudovala, než se prostorem její kreativity stal film.