Black Mass Rising
Síla imaginace se nesmí zastavit ani před rozpočtem pro natočení filmu. Podmanivý psychedelický trip a zároveň tíživý sen pro fanoušky Kennetha Angera i temné hudby byl celý natočen na mobilní telefon a doprovází ho jedinečná hudba kapel jako Master Musicians of Bukkake či Aluk Todolo. Oddejte se rituálu!
Folk, ambient a kytarová i elektronická psychedelie doprovázejí dvouhodinový audiovizuální trip, který snoubí spontánní nápady jeho autorky s její dlouhodobou oddaností okultním světům. V její vizi, která je úzce provázána s hudebním doprovodem, je možné hledat dostatek zlověstné přitažlivosti, která se ale úspěšně brání přílišné konkrétnosti. Jen tak totiž vynikne obecnější mystická nálada, která nespěje ke katarzi a namísto toho udržuje diváka v trvalém opojení. Celková stylizace filmu má skrze jeho barevnost i textury zřetelně blízko k psychedelii šedesátých let, jak ji známe nejen z tehdejších hudebních projevů, ale i filmové tvorby Kennetha Angera. Black Mass Rising je tak možné vnímat jako nadčasový film, ale i nečekaný závan z dob, kdy se éra hippies přelila v něco mnohem zlověstnějšího. Ozvěny Necronomiconu ožívají s nečekanou intenzitou, přesto zde nejde o konkrétní podobu rituálu, ale sílu imaginace jako takovou.