Tereza a Radim vypadají jako ideální pár a stejně krásně se jeví i jejich svatební obřad a navazující hostina. To by ji však nesměl narušit tajemný mladík, který se tváří jako ženichův přítel, ač se k němu přinejmenším zprvu nikdo nechce znát. Snímek se snaží vnášet nejednoznačnost nejen do svatby coby mezní životní situace, kterou si většinou spojujeme s pozitivními emocemi, ale zejména do způsobu, jakým vypodobňuje samotné protagonisty, do jejichž zdánlivě pohledných životů se postupně vkrádají temné podtóny. Prostřednictvím svých hrdinů pak usiluje o kladení otázek a balancování na morální rovině, aniž by ale chtěl kohokoliv soudit. Snímek, který ve svých nejlepších momentech připomene vizuálně poutavá a chladně analytická skandinávská dramata, završuje volnou režisérovu trilogii, započatou snímky Kawasakiho růže (2009) a Nevinnost (2011), jež se rovněž zabývaly stíny minulosti, které zasáhnou současné životy hrdinů.