Sto krvavých akrů
Podnikaví bratři z australského vidlákova rozjeli vratký byznys s organickým hnojivem. Zásoby fertilizéru, jehož tajnou ingredienci tvoří nadrcená lidská těla, se rychle tenčí. V palčivé situaci se objevuje trojice šťavnatých stopařů, jejichž měkké tkáně by mohly rodinnou farmu zachránit.
Reg a Lindsay, podnikaví bratři žijící na malebném australském venkově, se svědomitě chopili své příležitosti. Vyvinuli až podezřele výživnou hnojicí směs, kterou si získali přízeň i dolary místních farmářů. Jenže byznys s organickými hnojivy je vrtkavý a zásoby novátorského fertilizéru se rychle tenčí. Situace se stává o to palčivější, že speciální ingredienci tvoří patřičně rozmixované ostatky nebohých obětí dopravních nehod. Jako dar z nebes se proto ukáže trojice stopařů, kterou přitroublý nešťastník Reg doveze až do spárů rázného Lindsayho. S vědomím, že mrtvých těl není v kraji dostatek, se schyluje k radikálnímu řešení rodinného problému. Jedním z pocestných je však půvabná Sophie, pro kterou zahoří Regovo srdce. Poputují tkáně zoufalé trojice do hladové drtičky ve stodole, nebo budou vidle a sláma trčící z bot poraženy? Na to odpoví sympaticky rozverná žánrovka, která marinuje komediální romanci v krvavém nálevu.