Místo v nebi
Po snímku Restaurátor, s nímž zvítězil na MFF KV 2011, přichází izraelský tvůrce s mistrně napsaným i režírovaným příběhem generála ověšeného řadou vyznamenání, který před lety učinil osudovou chybu – s arogancí sobě vlastní vyměnil své místo v nebi za talíř jídla. Madmonyho téma – vztah otce a syna – se tentokrát odehrává v rozpětí čtyř dekád pohnutých dějin izraelského státu.