Nordvest
Zlodějíček Casper bydlí v nejchudší části Kodaně. Když dostane nabídku pracovat pro místní kavkazský gang, neodmítne. Netuší ale, co vše rozhodnutí pracovat pro organizovaný zločin obnáší. Syrový kriminální příběh oplývá intenzitou a věrohodností díky ruční kameře, dynamickému střihu i hereckým výkonům.
Osmnáctiletý Casper žije se svou matkou, mladším bratrem Andym a malou sestřičkou na severozápadě Kodaně. Tato oblast patří ve městě k nejchudším a je nechvalně pověstná nezákonnými aktivitami zdejších přistěhovaleckých komunit. Casper a jeho kamarád Robin se přiživují krádežemi a zboží prodávají Jamalovi, jednomu z lokálních arabských delikventů. Když schopný a cílevědomý mladík dostane nabídku práce pro místní kavkazský gang, lákavou příležitost slibující pravidelný přísun financí neodmítne. Dostává se tak mezi mlýnská kola dvou znepřátelených skupin. Herečtí představitelé sourozenců Caspera a Andyho jsou skutečnými bratry. Gustav a Oscar Dyekjær Giesovi podávají v syrovém dramatu Michaela Noera zcela přesvědčivý výkon, přestože s hraním neměli žádné předchozí zkušenosti. Režijní styl blízký sociálnímu realismu a dokumentaristickým postupům spolu s ruční kamerou a dynamickým střihem zaručují kriminálnímu příběhu potřebnou intenzitu, sílu a věrohodnost.